جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS
جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS

بخش دوم کتاب راهنمای جنتو

خوب دریغم آمد برگردان یا ترجمه بخش دوم را هم که اندک زمانی است آماده شده و در انتظار تایید برای انتشار بسر می برد را برای شما قرار ندهم!

در این بخش از کتاب راهنمای جنتو ویژه سیستم های x86 که به چگونگی کارکرد سیستم عامل گنو لینوکس جنتو Gentoo در بعد از نصب آن می پردازد، آشنائی بسیار خوبی با لینوکس جنتو پیدا می نمایید. البته این بخش را در ادامه بخش اول آن قرار دادم تا نیاز به پایین گذاری بخش اول بطور جداگانه نداشته باشید.

اگر دستگاه یا سیستم شما x86 نیست، می توانید باز هم بخوبی از این راهنمای شفاف و زیبا نوشته شده استفاده نمایید و البته بخش دوم آن هم اصلا وابسته به نوع دستگاه نیست.

همانگونه که در آن خواهید خواند، هدف از نگارش این بخش از کتاب راهنمای کار با Gentoo GNU Linux تکرار مطالبی که در man page ها خواهید یافت نیست بلکه به چگونگی کارکرد عملی با آن می پردازد.

اصل راهنما به زبان انگلیسی را در آدرس زیر خواهید یافت:


Gentoo GNU Linux x86 Handbook


و این هم برگردان یا ترجمان آن تا انتهای بخش دوم، به زبان پارسی، تقدیم به شما خواننده گرامی:


کتاب راهنمای سیستم عامل گنو لینوکس جنتو به زبان پارسی


لطفا نظرتان را هدیه ائی نمایید برای من! سپاسگزارم!



نظرات 3 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

باعث شدین کم کم به سمت جنتو کشیده بشم. قبلا به خاطر پایداری توزیع اسلکور رو رو سیستمم داشتم اما به خاطر سرور بیس بودن این توزیع خیلی نمیشد کارهای روزمره خودمو روی لپ تاپ باهاش انجام بدم. داشتم دنبال یه توزیع دسکتاپ خوب میگشتم که وبلاگ شما رو دیدم. نظرم قبلا در مورد جنتو قبل از اینکه با این وبلاگ آشنا بشم خیلی متفاوت بود اما الان تصمیم دارم جنتو رو امتحان کنم. مشکلم فقط وقتی هست که باید صرف کامپایل کردن بکنم که اگر بتونه جنتو منو راضی کنه یه جوری باهاش کنار میام. بابت این راهنما هم ممنون. ترجیح میدم از راهنمای زبان اصلی استفاده کنم اما کار شما هم قابل تقدیره. ممنون بابت زحمات شما

مهرداد چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

حرکت بسیار زیبا و قابل تاملی بود. ممنون از خرج کردن مهم ترین سرمایتون بابت ترجمه ی این هند بوک.

محمد دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

اون پست جدیده، نسخه جدید این کتابیه که تو این پسته؟
می دونم درخواستم پررویی حساب می شه ولی لطفا وقتی یک کتاب به روز می شه توی پست های قبلی مربوط به اون کتاب، یک عبارت bold هشدار یا لینک به آپدیت کتاب بذارید. ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد