جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS
جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS

صفحه اول کتاب‌راهنمای جنتو چه می گوید

جنتو لینوکس سیستم عامل بسیار کاملی است که مستندات بسیار مفصلی هم دارد. در صفحه اول این مستندات اطلاعات گرانقیمتی درباره سیستم شما و اینکه راهنمائی مربوط به چه معماری را باید انتخاب نمایید به شما ارائه می شود.
ترجمه یا برگردان این صفحه را در این پست می توانید دانلود نمایید. بهتر است کمینه یکبار آنرا بخوانید!

آنرا برای بارگزاری در خود پایگاه جنتو لینوکس برگردان نموده‌ام. از شما دوستان گرانقدر خواهشمندم اگر ایرادی در آن می‌یابید، آنرا در همین پست به من گوشزد نمایید تا آنرا اصلاح نمایم (آدرس رایانامه مرا هم در آن خواهید یافت).
اصل این صفحه به زبان انگلیسی در این آدرس قرار دارد!

و برگردان این صفحه را هم می‌توانید از لینک زیر دانلود نمایید:


برگردان صفحه اول کتاب‌راهنمای لینوکس جنتو (Gentoo Linux)


و بخاطر داشته باشید اگر نظرهای زیبایتان را برایم نگذارید، هرگز نخواهد فهمید که اینگونه تلاش‌ها برای شما مفید است یا نه

نظرات 5 + ارسال نظر
سلام جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام از تلاش شما در راه اطلاع رسانی در مورد این توضیع زیبا خوشحال هستم امیدوارم موفق باشید

علی آقا یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ http://alihzadeh.blog.ir

سلام.
از اینکه در این زمینه وبلاگ ایجاد کردین ممنونم. امیدوارم این حرکت ها باعث رشد و آگاهی بیشتر جامعه در مورد لینوکس بشه.

من هم از نظر شما سپاسگزارم! و همین امید را دارم.

shevina سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

درود
۱.ممنون که برای جنتو وقت گذاشتی :)
۲. ازینکه کلماتت سعی کردی فارسی باشن و عربی نباشه جای تقدیر دار:)
قشنگ و خوبه فقط باید ویرایش بشه
هرچند که تلاش تیمی می‌خواد اینکارا... و دست تنهایی هم ترجمه هم ویرایش خسته کنندست!
کار خوبی شروع کردی امیدوارم دست تنها نمونی و پیشرفت کنی
ممنونم.
امیدوارم موفق باشی

همیشه محبت دوستان تیز نگاه انرژی چند ده برابری به من می دهد!
ممنوم!

امیر آریا چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ

درود به شما دوست عزیز

آموزش بسیار ارزشمند شما را خواندم و بسی لذت بردم.........

من با اینکه زبان انگلیسیم خوبه .....زمانی که رفتم به تارنمای جنتو؛ خیلی

گیج شدم و با اینکه میدونستم توزیع با ارزشیه...داشتم بیخیالش میشدم ....

که وبلاگ زیبای شما رو دیدم........والبته پست کاربردی شما رو در

تارنمای لینوکس ریویو....الان با جرات میتونم برم به سمت جنتو و این

رو مدیون شما عزیز هستم.

ایزد یار و نگهدارت شاگرد شما............ امیر آریا

اردشیر چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:26 ق.ظ

دوست گرامی بسیار سپاسگذارم
کار ارزشمند شما که برای من بسیار مفید بود :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد