جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS
جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS

افزوده گردیدن زبان پارسی به کد منبع پایگاه رسمی جنتو

گسترش دهندگان سیستم عامل جنتو لینوکس هفته گذشته زبان پارسی را به عنوان یکی از زبان‌هائی که جنتو به آن برگردان می شود پذیرفتند. این خبر خوش تقدیم شما باد!

البته تا هنگام افزوده شدن آن به صفحات اینترنتی که برای کاربران عادی قابل دیدن بشود مقدار دیگری زمان لازم است. (چه کنم یک سیستم عامل و یک برگرداننده!) اما اکنون شما همزبان دوست داشتنی من در این سیستم عامل هم مستنداتی داری که تلاش می‌کنم بزودی برای شما قابل استفاده گردد.

مخزن فایل‌های این زبان در پایگاه رسمی لینوکس جنتو را می‌توانید در آدرس زیر بیابید:

http://sources.gentoo.org/cgi-bin/viewvc.cgi/gentoo/xml/htdocs/doc/fa/

اکنون هنوز برای کاربران عادی قابل استفاده نیست، اما برای هر دوست عزیزی که مایل به همکاری برای ادامه آن باشد، این آدرس نقطه مهمی است.

خاطر گرامتان باشد که اگر نظر زیبایتان را برایم به یادگار نگذارید، هرگز نخواهم دانست که این تلاش‌ها برای شما مفید هست یا نه! پیشا پیش سپاسگزارم!

نظرات 6 + ارسال نظر
صابر یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

بنده جنتو استفاده نمی کنم اما حتم دارم این کار بسیار ارزشمند است. امیدوارم مورد استقبال و حمایت قرار گیرد.
از بابت اطلاع رسانی ممنون.

صدراله یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ http://1-talabe.blogsky.com

سلام
من کاربر فدورا هستم ولی بسی خرسند شدم از این خبر

وحید یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام. منم مثل دوست قبلیمون از جنتو (هنوز) استفاده نمیکنم. کارتون بسیار ارزشمنده و آرزو میکنم بذون مشکل پیش بره. ممنونم

آوا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ http://avaom.com

کار ارزشمندی هست

محمد دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

آیا جنتو سیستم آپ-استریم درست حسابی داره که ترجمه فارسی دسکتاپ هایی مانند گنوم و kde و ترجمه برنامه هایی مانند rhythmbox و فایرفاکس و... رو توی مخازنش دااشته باشه؟
توی اوبونتو با یک دکمه همه چیز فارسی می شه! (از بخش language فارسی رو می کشیم بالای لیست و خودش میره چندین فایل رو از مخازن تیم فارسی اوبونتو روی launchpad.net دانلود می کنه و محیط دسکتاپ و نرم افزارها فارسی و راست چین میشه؛‌ جنتو این قابلیت رو داره؟)

بله دوست من! جنتو این قابلیت رو داره! البته این توزیع با ابونتو قابل مقایسه هست! :)

daneshjoo چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ب.ظ

روش همکاری چگونه است؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد