جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS
جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS

پایان برگردان کتاب راهنمای جنتو لینوکس

امروز با اعلام آخرین فایل کتاب راهنمای گنو لینوکس جنتو زیر قالب باگ شماره ۴۶۰۱۰۰ در باگ‌زیلا جنتو لینوکس در آدرس:


https://bugs.gentoo.org/show_bug.cgi?id=460100


کار برگردان این کتاب به پایان رسید! افزودن آن به مخزن و آنلاین شدن آن در فهرست زبان‌های گنو لینوکس جنتو دیگر به تصمیم گسترش‌دهندگان این سیستم‌عامل وابسته است (که البته بزودی انجام می‌شود ) و امیدوارم عیدانه خوبی باشد برای همه کاربران نرم‌افزارهای آزاد پارسی زبان از طرف من!

نظر به اینکه بی‌صبرانه به انتظار بهارم:

پیشاپیش عید شما مبارک!

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

کار ارزشمندی کردی دوست عزیز. نمی دونم چرا کسی تشکر نمیکنه. واقعا بعضی از دوستان کم لطف هستن. امیدوارم دلسرد نشی و باز هم ادامه بدی. خوشحالم از این اتفاق خوب در بین جامعه کاربران لینوکس و به خصوص کاربران توزیع جنتو

فرشید نوتاش حقیقت سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://libooks.ir/

درود بر شما
من مدیر سایت لیبوکس (اولین کتابخانه پارسی زبان سیستم عامل گنو/لینوکس) هستم و به نمایندگی از تمامی جامعه لینوکس پارسی زبان از شما به جهت این حرکت ارزشمند صمیمانه سپاسگزاری میکنم.
راستش بنده موفق نشدم در لینک مربوطه چیز خاصی پیدا کنم؛ ممنون میشم در صورت امکان فایل مربوطه رو برای بنده ارسال کنید تا در سایت لیبوکس (با حفظ کامل امانتداری اطلاعاتی و بدون دستکاری فایل pdf) برای عموم به اشتراک گذاشته بشه.
با احترام

دوست گرامی من!
بابت زحمات شما از شما تشکر می‌کنم. بی‌گمان زبان ما به تلاش‌هائی از این دست نیاز دارد.
فرمت صفحات بشکل xml هستند که تحت سرور (یا سرورهای مجازی) قابل بازبینی هستند.
طی جلسه بعدی کار گروه جنتو، آنلاین شدن این صفحات تصویب خواهد شد (یا کمینه من دلیلی برای تصویب نشدن آن نمی‌بینم) که در آنصورت هم نسخه html آن و هم نسخه چاپی آن قابل دسترس خواهد شد که البته اسباب خوشحالی خواهد بود که آنرا در کتابخانه شما هم داشته باشیم!
از دقت نظر و حساسیت شما سپاسگزارم!

MADMAN جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.criminal.blogfa.com

سلام دوست عزیز
این کار شما بسیار قابل تقدیره
می‌خواستم با اجازه‌ی شما یک کپی از تمامی مطالب ارسال شده در وبلاگ به صورت PDF در وبلاگ شخصی خودم داشته باشم. تا در اونجا به اشتراک بگذارم البته با ذکر منبع.

سوال دیگری هم دارم که مربوط به آپدیت‌های جنتو است دوست دارم این توزیع رو امتحان کنم اما از این می‌ترسم که دانلود زیادی داشته باشه از لحاظ آپدیت هنگام نصب برام مهم نیست معمولا هر چند وقت یکبار آپدیت می‌کنید و معمولا به چه میزان دانلود می‌کنید؟
کل مطالب رو خوندم و کمال تشکر رو هم دارم.
شما آزادید که به سوال‌ها پاسخ ندهید.

سلام به شما
ببخشید بابت دیر آنلاین شدنم. البته انتشار مطلب باعث خوشحالی است.
من اصلا بروزرسانی نمی کنم ;)
دوست من، از جنتو استفاده می‌کنم چون دنبال پایداری سیستم هستم، اگر می‌خواستم سیستمم بروز باشه که از اوبونتو استفاده می‌کردم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد