جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS
جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS

کتاب راهنمای جنتو لینوکس

اگر پیگیر مطالب این بلاگ بوده باشید، از بارگذاری شدن برگردان پارسی کتاب راهنما در مخازن پایگاه جنتو آگاه شده‌اید. 

این مخزن تا هنگام آنلاین شدن در اینترنت نیاز به مدتی بررسی و ویرایش دارد. به همین جهت تصمیم گرفتم نسخه‌ائی از این کتاب را در قالب کتاب الکترونیکی تقدیم شما همراهان گرامی کنم تا هنگامی که اصل این آموزش در پایگاه اصلی در دسترس قرار گیرد. 

بی‌تردید این نسخه خالی از اشکال نیست و بنا بر روح حاکم بر جامعه متن‌باز، همراهی شما و انتقادات و پیشنهادات شما می‌تواند این تلاش را به پایانی مفید برساند. پس خواهش می‌کنم این کتاب الکترونیکی را دانلود نمایید و نظرها و دیدگاه‌های خودتان را درباره آن با من در میان بگذارید. 


تلاش می‌کنم تا هنگامیکه نسخه اصلی آن در پایگاه گنو لینوکس جنتو قابل دسترس شود، این نسخه را بروز نگاه داشته و هر تغییری را در آن بازتاب دهم. 

باور دارم که این آموزش - و پررنگتر بخش دوم آن - می‌تواند تجربه بسیار مفیدی برای هر کاربر گنولینوکس در هز توزیعی باشد. این آموزش برای دستگاه‌های x86 است که در هنگام برگردان همه کتاب دریافتم آموزش آن بسیار به دیگر دستگاه ها نزدیک است.

پیشاپیش از همراهی شما دوستان سپاسگزارم!


برای پایین‌گذاری کتاب‌الکترونیکی راهنمای گنولینوکس جنتو به این پیوند مراجعه نمایید!



نظرات 2 + ارسال نظر
ava یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ http://avaom.com

بسیار ممنون از زحمات شما

محمد دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ

آقای صرامی، به لطف کوشش شما، حجم مستندات فارسی جنتو به مستندات فارسی آرچ پهلو زده!
من جز سپاس، کاری از دستم بر نمی آید. اگر یک پست در مورد نحوه همکاری و یا کلا زمینه هایی که جنتو به گسترش در ایران نیاز دارد در وبلاگتان بزنید می تونه راهگشای افرادی مثل من باشه.
گر برای ترجمه، سیستم های اجتماعی تری مثل github.com رو انتخاب کنید هم امکان اصلاح ترجمه ها به روشی سیستماتیک تر وجود داره و هم اینکه افرادی که تمایل به ترجمه دارند با فورک کردن ترجمه ها می تونند روی اونها کار کنند و نتیجه رو برای شما pull request کنند.
اصلا وبلاگتون رو هم می تونید روی گیت هاب بنا کنید، به این روش:‌ http://shahinism.github.io/posts/from-wordpress-to-nikola.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد