جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS
جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS

PDF از صفحه راهنمای نصب میزکار گنوم جنتو لینوکس

البته هنوز فکر می‌کنم همان آموزش خودم درباره نصب گنوم بروی گنولینوکس جنتو، مفیدتر و مناسب‌تر است، چراکه در صفحه این آموزش بروی پایگاه اصلی، ریزجزئیات دل‌پیچه آور بسیار زیادی آورده شده که در نگاه اول کار را سخت جلوه می‌دهد، در حالیکه اکنون من و شما می‌دانیم که جنتو بسیار ساده است! 

اما

 به هر جهت خواندن برگردان همان ریزجزئیات ذراز و طویل هم برخی مواقع برای برخی از همراهان خالی از یادگیری و چاره‌سازی نیست. 

به همین جهت از این مقاله می‌توانید نسخه کتاب الکترونیکی برگردان پارسی آموزش نصب و پیکربندی Gnome بروی Gentoo Linux را دانلود نموده و در اختیار داشته باشید. 

 

بخاطر داشته باشید که: لینک در پنجره جدید باز می‌شود ،  نظرات و پیشنهادات شما به من اعلام می‌کنند که این تلاش‌ها مفید هستند یا نه! پس آنرا از من دریغ ننمایید!  

 

پیشاپیش از همراهیتان سپاسگزارم! 

 

 

 

دانلود کتاب الکترونیک نصب و پیکربندی میزکار گنوم بروی لینوکس جنتو. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد