جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS
جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS

از سر گیری کار هر چند سخت

در این میان ایستی چند ماهه داشتم که برای آن از همه دوست های گرامی ام پوزش می طلبم! درگیریهای زندگی هم گاه آنچنان می کند با آدم که میرود آنچه میرود! 

بگذریم! دوباره کوشش جدیدی را آغاز می کنم برای آشنائی بیشتر دوستان با جنتو! که هنوزم از آن سیرائی نیست! هرچه بیشتر با دیگر سیستم عامل ها آشنا میشوم (که در این مدت گذشته بسیار از روی ناچاری با ویندوز و ویندوزیان همکار بوده ام)، بیشتر می یابم که آنچه دارم با مزاج من سازگارتر است! 

از دوستانی که حمایت کردند و می کنند چه آنان که با مهربانی  و نوازش و چه آنان که با سرزنش، همه را سپاس گذارم و ممنون. بی تردید نقدهای شما حتی تند و سنگین در ساخته شدن من و آنچه من می کنم نقش مهمی دارد که خواهش می کنم آنرا از من نگیرید. 

این مدت به این می اندیشیدم که چگونه می توان لینوکس جنتو را بیشتر به مخاطب پارسی آن نشان داد. یکی از چیزهایی که خودم آنرا پسندیدم برگذاری یک بخش برای اخبار جنتو به شکل افزونه ایی در بلاگ است. بزودی تلاش می کنم این بخش را برپا کنم تا کمینه از اخبار این توزیع پایا بدور نمانیم. 

با من همراه باشید!

نظرات 3 + ارسال نظر
خسته پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

Perfect
عالی عالی

سوال: چرا از سیستم های بلاگ دهی استفاده می کنید؟

چنین محتوایی باید در یک مکان اختصاصی دیده بشه. دوره این سرویس ها به پایان رسیده!

گرامی دوست من!
مکان حرفه ائی کار حرفه ائی می خواهد! من نه کار حرفه ائی می کنم و نه ادعای حرفه ائی بودن دارم! هدف رساندن پیامی است به کاربرانی که دوست دارند آزادی را! و این نیاز به ابزار اختصاصی ندارد!
از پیشنهاد گرانقدر شما سپاسگذارم!

جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

آقا از شما بابت مطالبتون خیلی ممنونم
چون باعث شدید جنتو رو امتحان کنم و از دست بقیه توزیع‌ها خلاص بشم :D

بینا چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ

فروتنی شما قابل احترام هر چند به قول فیلم «نیمه پنهان» تهمینه میلانی، «فروتنی، یعنی دروغ وارونه»

منم با نظر اون دوستِ پرفکت‌ موافقم! ببینید، شما دارید زحمتی میکشید و قصدتون هم معرفی و تبلیغ جنتوئه! چه خوب، پس چرا از ابزارهای درستش استفاده نمی کنید. ابزار درست لزوما به معنای پرداخت هزینه نیست و مکان حرفه ای لزوما کار حرفه ای نیاز نداره مثلا «بهرا» می تونه صفر تا 100 کار رو براتون رایگان انجام بده: http://www.behra.biz/contact.php (برای محتوای لینوکس فضای رایگان میدن.)

انتخابهای بیشتری وجود داره که همگی منوط به پرداخت هشت هزارتومن برای دامنه ir است. تنها و تنها هزینه ای که باید بکنید، پرداخت ۸۰۰۰ برای دامنه است که البته اگر امکان دونیت رو فراهم کنید همون رو هم لازم نیست پرداخت کنید و جامعه به فریاد میرسه همونطوری که هزینه تولید www.linuxmag.ir رو فراهم کردیم (منظور از ما یعنی کامیونیتی لینوکس کارها)

اگر به همه اینها بگید نه، لطفا دست از سر این سرویس های وبلاگ دهی ایرانی بردارید. این سرویس در واقع a piece of shit هستند! حداقل افتضاحی که اینجا وجود داره سیستم کامنت گذاریشه!
انتخاب های عالی تر وجود داره. سیستم وبلاگسازی گیتهاب این روزها در www.github.io غوغا کرده! وردپرس روی یک دامنه اختصاصی می تونه سایت رو پرواز بده. یک دامنه ir رو میشه به سادگی روی بلاگر وصل کرد و از فیلتر بودنش خلاص شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد