جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS
جنتو؟ بسیار ساده است!

جنتو؟ بسیار ساده است!

آموزش نصب و کار با سیستم عامل جنتو Gentoo OS

که شب می گذرد

سلام به همه دوستان گرامی

چشم به هم زدم و سال 95 رسید و گذشت! به گمان در چشم برهم زدن واپسین عمر به پایان رسد. از همراهی همه شما سپاسگزارم و از اینکه تا به این حد اجازه به محاق رفتن این بلاگ را دادم پوزش خواه!

  از اتفاقات بزرگ جنتو و برنامه های نو نوار سازی بی خبر نیستید . اگر هم هستید امیدوارم بزودی من خبرهای داغ رو برای شما بازگو کنم. جنتو اگر چه در سالی که گذشت بشدت برای  سیستم های جدید بهینه سازی شد اما هنوز بسیار ساده است! این تلاش ها (که انصافا برای من که شغلم در رابطه با نگهداری سیستم عامل نیست بسیار سنگین می نمود) به این سمت پیش رفت که شاهد کارکرد بسیار هیجان انگیزی از جنتو بروی سیستم های جدید باشیم.

شخصا بشدت امیدوارم که از این تغییرات آنچنان لذت ببرید که این دیر بهنگامی بروزرسانی های این بلاگ را بر من ببخشید.

دوستان بسیاری این لطف را دارند که از من پرسش هایی درباره چگونگی نصب یا ایراداتشان در هنگام نصب می پرسند و من خیس از عرق شرمساری که بسیار دیر می توانم به آنها پاسخ دهم و بعضا سوادم کفایت پاسخ دهی را ندارد. ولی می توانم به همه دوستان پیشنهاد کنم که همیشه در جمع جنتوکارها به تازه واردین خوش آمد گفته می شود! شما بخوبی می توانید از مزیت پشتیبانی جمعی جنتو همانند دیگر لینوکس ها استفاده کنید!

بیایید فرهنگ انفرادی را از ذهن خودمان دور کنیم و با فرهنگ معروف گنو و باهم بودن در مجامع گروهی باهم باشیم. شما همیشه می توانید از کانال های IRC یا تالارهای گفتگوی مربوط به مسائل جنتو استفاده کنید و در میان پاسخ دهندگان افراد باسوادی وجود دارند که این حقیر حتی به میلیاردی از دانش ایشان را نیز ندارم و این بزرگواران همیشه از کمک به دیگران لذت می برند. پس خودتان را از فرهنگ با جمع پیشرفت کردن محروم نکنید.

این کوچکترین شما هم در تلاش است تا بتواند به هر ترتیب هر از گاهی مطلبی در این بلاگ گذارده و گاهی در صورت لزوم یا نامفهومی مطالب پیشین این بلاگ را بروزرسانی کنم که این مهم البته به بضاعت و فراخور توان این حقیر نیز وابسته است.

باز هم از حمایت و لطف شما دوستان گرامی سپاسگزارم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد